نقاط قوت این اپلیکیشن (پلتفرم)
نوشته شده توسط : عباسی

 

 

UXPin
نقاط قوت این اپ (پلتفرم) دربرگیرنده موردها ذیل می گردد:

رابط کاربری معمولی ، قابلیت درگ اند دراپ (کشیدن و ول کردن) پوشه تصویر طرح های دستی طراحی اپلیکیشن (طرح های کاغذی) و پوشه های Psd سوای تولید کوچکترین تغییر تحول در لایه ها، امکان تست طرح برای حیث سنجی در تصمیم گیری پباده سازی ها و یاری دریافت کردن از یوزرها دیگر و ….

این موردها به شما امداد می نمایند تا یک طرح معمولی را به یک مثال و وایر فریمینگ بدون نقص، دیدنی و بدون نقص تبدیل نمائید.
همچنین وجود ابزار، المان و الگوهای متفاوت به طراحان یاری می نماید تا از طرح های دستی نخستین و چرک الود نویس های خودشان یک طرح قشنگ، ممتاز و کیفیت عالی خلق و خوی نمایند.

یکی‌از خصوصیت های اصلی Uxpin، وجود یک کتابخانه جامع و ابزارهای بوت استرپ برای پباده سازی Ui میباشد که در دست طراحان این پلتفرم قرار میگیرد.

کتابخانه UXPin برای پلتفرم های Android ،IOS و Windows قابل دسترسی و قابل به کارگیری میباشد.

قابلیت به کارگیری از خطوط راهنمای هوشمند در UXPin، اندازه گیری و جایگذاری ظریف المان ها را برای طراحان مهیا می نماید.
از طرف دیگر خصوصیت مهمی که پباده سازی را تا حد متعددی برای یوزرها UXPin آسوده و سریع نموده است، دستکاری سریع، پیش اکران طرح و قابلیت و امکان اشتراک گذاری آن هاست.

UXPin به طراحان اذن می‌دهد تا هر تصویری را به راحتی بازنویسی و از آن در پباده سازی های خویش به کارگیری نمایند، این بازنویسی دربرگیرنده مورد ها بخش اعظمی همانند تغییر‌و تحول کنتراست، واحد سنجش فروغ و روشنایی، شفافیت، شارپنس و …می گردد. در غایت، یوزرها UXPin می‌توانند از طرح هایشان در فرمت های Pdf ،Png و Html خروجی بگیرند.

Zeplin
زپلین یک پلاگین اینترنت و اپ پایین اینترنت میباشد که مقصود آن یاری به طراحان Ui و Ux در اجرای نظرات و طرح های آن هاست. با اینکه زپلین صرفا با اسکچ سازش داراست ولی روی سه پلتفرم ویندوز، مک و اینترنت قابل به کارگیری می‌باشد. نکته دیگر اینکه در زپلین خروجی طرح ها در مجموع سایزهای متناسب و ما یحتاج با پلتفرمی که از آن به کارگیری میکنید، ایجاد خواهد شد.

این نرم‌افزار را می اقتدار ابزاری واسط در میان طراحان و بسط دهندگان برنامه ها دانست که علاوه بر کاهش بازه اجرای طرح ها و کمتر شدن تعداد آنالیز آن‌ها بوسیله دولوپرها، اجرای بی نقص طرح را هم تضمین می نماید و این در حالیست که‌این کارایی بی آلایش ، از حیث فنی و تخصصی در اجرا با پیچیدگی متعددی یاروهمدم میباشد.

لیست کردن ویژگی ها طرح، کاری طاقت فرسا و زمان بر میباشد، کاری که زپلین فقط با یک کلیک انجام می‌دهد! فقط کافیست طرح ها را آپلود نمائید و چشم به راه بمانید تا زپلین به صورت به طور کامل خودکار، یک فهرست از خصوصیات طرح برای شما فراهم نماید! زپلین کل لایه های فولدر های آپلود گردیده را محافظت کرده و از پردازش ابری برای اشتراک فولدر ها با بقیه افراد به کار گیری می نماید که به پروسه فعالیت سرعت بالایی می‌بخشد.

Proto.io
مهم‌ترین امکان هایی که Proto.io به کاربرانش ارائه میدهد، عبارتند از: پباده سازی وایر فریمینگ، طرح ها و مثال های بصری برای اپ های تلفن همراه و تست این طرح ها روی دیوایس های متفاوت. این پلتفرم علاوه بر مورد ها بالا ، اتصال Drop Box، دسترسی به کتابخانه های Ui، قابلیت فعالیت در موقعیت آفلاین و مورد ها دیگری از این دست را برای یوزرها خویش مهیا نموده است.

یوزرها Proto.io می‌توانند از ترانزیشن های سریع صفحه ها، تغییر تحول جهت ها، حرکات لمسی، آزمایش طرح ها بر روی هر کدام از دیوایس های اندرویدی، آیپد و یا این که آیفون جهت وصال به غرض پایانی خویش استعمال نمایند. پلتفرم Proto.io، اوایل صرفا برای پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاری نرم افزار های گوشی پباده سازی و به کار گیری می‌شد.

البته به تدریج با ارتقاء به کار گیری از سایر دستگاه های دیجیتال و ارتقاء اهمیت Ui و Ux در آنها، فعالیت خویش را به پباده سازی Ui و Ux دستگاه های دیجیتال هوشمندی مثل تلویزیون های هوشمند، یخچال فریزر، ساعت، اتوموبیل، دستگاه های بازی و سیستم ادله Android Wear توسعه و گسترش اعطا کرد. قابلیت و امکان اشتراک گذاری طرح ها با دیگر کابران و تثبیت سریع تغییرات مواردیست که Proto.io را به یک ابزار کاربردی برای طراحان Ui و Ux تبدیل نموده است.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: